دسته‌بندی نشده

باور و خرافات اینه

باور اینه

باور ها و خرافات راجب اینه

 

– برخی از میهمانان به دلیل اینکه باور بر این است که خوشبختی جدید را به ارمغان می آورد ، به آینه های تازه نوه هدیه می دهند . زن و شوهر طبق خرافات ، تازه متولدین باید در کنار آینه بایستند اندکی پس از ازدواج با این کار آنها روح خود را در دنیای روح متحد می کنند.

 

– برخی فرهنگ ها معتقدند وقتی شخصی در حال گذر است ، همه آینه های خانه باید پوشانده شود با یک پتو دلیلش این است که روح فرد متوفی می تواند در دنیای آینه به دام بیفتد

و خانواده را تعقیب کنید. در برخی خرافات ، متوفی سعی خواهد کرد روح افراد زنده را که به دست می گیرند ، بگیرد به آینه های موجود نگاه کنید.

 

 

– بسیاری از افراد اکیداً توصیه می کنند تختخواب خود را در مقابل اینه قرار ندهید. آنها می گویند که ارواح ممکن است از قلمرو دیگر بتواند روح شما را از طریق آینه بیرون بکشد در حالی که شما خواب هستید و محافظت نمی کنید.

در ادامه

– آنها می گویند اگر ناگهان از تأمل خود در آینه ترسیده یا شوکه شوید ، می توانید انتظار داشته باشید که مقدار زیادی از شانس به شما برسد.

 

 

–  برای دیدن همسر آینده خود ، بسیاری معتقد بودند احضار او در شب هالووین یک عمل معتبر است. زن جوان قرار است خود را در مقابل اینه با یک شمع روشن ، یک سیب و یک چاقو قرار دهد. او باید سیب را به نه برش خرد کرده و هشت عدد از برش ها را یک بار با چاقو بخورد. سپس او باید برش نهم را سوراخ کند و آن را به آینه پرتاب کند. شوهر او در آینه ظاهر می شود تا برش نهایی را بگیرد .

 

– در چین اینه های برنجی بالای بت های خود آویزان می شدند . به این ترتیب ، هر ارواح شیطانی که وارد محل عبادت خود شوند ، بازتاب خود را می دیدند و می ترسیدند .  این همچنین به همین دلیل است که بسیاری از مردم آینه ای را در مقابل درب جلوی خود آویزان می کنند. برای محافظت از خانه با بازگرداندن هرگونه انرژی شر یا منفی .

 

– آمریکایی ها معتقدند اگر ایینه ای بشکنه هفت سال بدبختی میاره . حتی در گذشته وقتی یکی از عزیزان انها فوت میکرد اینه های خونه رو میپوشاندند. که روح فرد مرده درآن گیر نیوفتد .و اگر ایینه ی میشکست قطعه خرد شده انرا به سنگ قبر میکشیدند .

 

– ایرانیان در قدیم بر این باور بودند ک اگر ایینه عقد بشکند ان ازدواج نتیجه ای ندارد وشومه .

در بازرگانی ملک اطلاعات خود را زیاد کنید.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.